شهرستان تازه تاسیس مانه میزبان دو کارگاه "خانواده متعالی" بچه مسجدی ها
شهرستان تازه تاسيس مانه ميزبان دو کارگاه "خانواده متعالي" بچه مسجدي ها

شهرستان تازه تاسیس مانه میزبان دو کارگاه "خانواده متعالی" بچه مسجدی ها

دو کارگاه آموزش مهارت هاي زندگي با آموزش راهکارهاي "خانواده متعالي" و نيز آسيب هاي فضاي مجازي براي دختران نوجوان به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي در شهرستان مانه برگزار شد.
شناسه خبر : 52804 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ حوزه فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های  مساجد استان، دوکارگاه آموزشی با هدف ارتقاء مهارت های زندگی در دو منطقه قاضی و نیز روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه برگزار کرد.

 

ابتدا با همراهی اهالی مسجد جامع شهر قاضی   کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) برای دختران دانش آموز مقطع متوسطه مدرسه "رسالت"، مهارت های بهره مندی صحیح از فضای مجازی و سواد رسانه بازگو شد و در انتها نیز به سوالات آنها به صورت فردی پاسخ داده شد.

پس از آن نیز کارگاه آموزشی خانواده متعالی برای مادران مسجدی روستای قلعه خان در مسجد جامع و کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم علیهم السلام با ارائه راهکارهای مهارتی زندگی برگزار شد.

 

«امین عاملی پور» از اساتید دانشگاه و فعالان کانون های مساجد استان مباحث مورد نظر را در هر دوکارگاه برای مخاطبین تشریح کرد و راهکارهای مهارتی را ارائه داد و پاسخگوی سوالات مطرح شده بود.

 

این کارگاه ها از سلسله کارگاه های طرح آموزشی "زندگی پویا "  بود،  پیش از ظهر و عصر روز سه شنبه 16 آبان ماه برنامه ریزی و اجرا شد.

 

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید  و از مهرماه، با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و در حال برگزاری است

پایان/